El Club

So directe: Amanda Villavieja, Elena Coderch, David Paco

Muntatge: Judith Miralles

SINOPSI

Un retrat sensual d’una comunitat que explora els desitjos humans, les ambicions i la fragilitat de les persones a través d’un club de natació. Localitzat a la platja de Barcelona, àvies bronzejades, atletes d’elit i gent guapa s’ajunten en la seva recerca de felicitat i benestar.

A mesura que van passant els dies i les estacions, nosaltres seguim els alts i baixos del dia a dia, la frescor dels nens, els reptes de l’adolescència, l’amor i l’ambició de la joventut, les crisis de la maduresa, la soledat i l’alliberació de la vellesa. Aprenem com una entitat basada en els ideals de la classe treballadora va evolucionar durant un segle per arribar a ser la comunitat diversa i tolerant que ara és, una llar fora de la llar pels seus membres.

Documentals, Treballs realitzats